2014年7月5日星期六

抽水文一則

死婆發癲難阻
作死佢呀!今晚係咁打電話俾個死婆都唔通,仲背住我係公司入面發晒癲,鬧我公司個死肥佬教授!咁搞法,我以後仲駛出蒞行既?

事緣我個衰囡早前玩自殘,又識埋班豬朋狗友,仲係班 Uncle、 Auntie 面前講粗口,更周圍同人講佢老母係「褔街」!其實,我都知佢地既關係已去到血海深仇既程度。你問我都唔知點解,你知啦,我日理萬機,公司咩L野都要理,只因我係公司既第一把交椅,邊有時間理尐咁濕碎既家事。但佢始終係我個囡,點都要幫佢解決下問題既!

就係因為我有先見,所以一早就踢左個衰囡去英國讀書,希望佢發癲都會行遠尐,咪 L 影衰我。但好衰唔衰,個衰囡有朋友同我公司入面個死肥佬教授係親戚,仲爆Q晒俾我屋企尐野俾佢知。就係咁,個死肥佬一返工就好似核爆咁,爆講我衰囡既事俾全世界聽,方死無人知咁。個死婆知道後,唔止晚晚係屋企發 L 晒癲,仲日日搵我同個賓賓做出氣袋!搞到我屋企個賓賓第二日補錢俾我即走,我仲記得當日既情境,個賓賓趕到連褲都著唔切就標左出門口!你知唔知依家搵個賓賓係件幾咁難既事!唉,咁都算L數,今晚仲襯我出去西環同班北佬傾生意時走去公司搵個死肥佬算帳。掉晒我架!

人,當你去到某個高位既時候,好多人就會唔抵得你叻,就會周圍咁唱衰你,整臭你個「朵」。我明架,死肥佬好明顯係「葡萄友」,工事搞唔到我,就搵我屋企尐野講!  不過我唔怪佢,更因為佢咁做,更證明我係公司既實力無人能及! 記得以前睇「雍正皇朝」,話以前尐皇帝叫自己做「朕」,就係因為皇帝係無敵無對手,因此感覺孤獨,便叫自己做「朕」。我相信,呢個時候既我,一定可以用「朕」蒞形容自己。不過,我都明白既,你地呢班只有一般教育水平既廢柴係唔 L 會明既! 

講左咁耐,個死婆仲未覆朕,朕都係要去搵下佢,唔係之後返蒞,又要生要死就煩到朕。朕無辦法唔認,同個死婆係前世唔修既,但係無辨法,朕同佢雖然無感情,但係為左朕既形象,點都要忍住,唔係到時又俾班「葡萄友」唱衰。正所謂:「天將降大任於斯人也... 」唉... 你地都係唔 L 會明朕既苦架啦,為了天下,朕只好忍!  突然間,朕真係覺得自己好偉大,為左你地班奴隸,我竟然可以忍辱負重,做到咁多嘢,你地班廢柴仲唔快尐多謝我!! (電話響起)

唔講住,朕聽電話先,等遲尐有時間,朕再過尐料俾你地,教精你地班廢柴!